Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Dodaj produkty podając symbole

Dodaj plik CSV
Wpisz symbole produktów, które chcesz zbiorczo dodać do koszyka (po przecinku, ze spacją lub od nowej linijki).

Powtórzenie wielokrotnie symbolu, doda ten towar tyle razy ile razy symbol występuje.

Dolot Eventuri Audi S3 8Y 2020+ / TTS 2022+ Carbon
Dolot Eventuri Audi S3 8Y 2020+ / TTS 2022+ Carbon
Dolot Eventuri Audi S3 8Y 2020+ / TTS 2022+ Carbon
Dolot Eventuri Audi S3 8Y 2020+ / TTS 2022+ Carbon
Dolot Eventuri Audi S3 8Y 2020+ / TTS 2022+ Carbon
Dolot Eventuri Audi S3 8Y 2020+ / TTS 2022+ Carbon
Dolot Eventuri Audi S3 8Y 2020+ / TTS 2022+ Carbon
Dolot Eventuri Audi S3 8Y 2020+ / TTS 2022+ Carbon
Dolot Eventuri Audi S3 8Y 2020+ / TTS 2022+ Carbon
Dolot Eventuri Audi S3 8Y 2020+ / TTS 2022+ Carbon
Dolot Eventuri Audi S3 8Y 2020+ / TTS 2022+ Carbon
Dolot Eventuri Audi S3 8Y 2020+ / TTS 2022+ Carbon
Dolot Eventuri Audi S3 8Y 2020+ / TTS 2022+ Carbon
Dolot Eventuri Audi S3 8Y 2020+ / TTS 2022+ Carbon
Dolot Eventuri Audi S3 8Y 2020+ / TTS 2022+ Carbon
Dolot Eventuri Audi S3 8Y 2020+ / TTS 2022+ Carbon
Dolot Eventuri Audi S3 8Y 2020+ / TTS 2022+ Carbon
Dolot Eventuri Audi S3 8Y 2020+ / TTS 2022+ Carbon
Dolot Eventuri Audi S3 8Y 2020+ / TTS 2022+ Carbon

Dolot Eventuri Audi S3 8Y 2020+ / TTS 2022+ Carbon

  • Audi S3 8Y 2020+
  • Audi TTS 2022+
SKU
7 940,00 zł
brutto / szt.
Szybkie zakupy 1-Click(bez rejestracji)
Po zakupie otrzymasz 1985 pkt.
+48 720 933 754 Zadzwoń, po więcej informacji. +48 720 933 754
SKU

EVE-8YS3-CF-INT

Stan
Nowy
Parametry pojazdu
Marka pojazdu
Audi
Model pojazdu
S3 8Y 2020+
TTS 2022+

Dolot Eventuri Audi S3 8Y 2020+ / TTS 2022+ Carbon

  • Przyrost mocy (Stock Golf R): 10-13 KM, 12-15 Nm
  • Przyrost mocy (Tuned Golf R): 15-20 KM, 25-30 Nm
  • Dane z próbnicy przepływu: Zasys oryginalny 455 CFM : Zasys Eventuri 783 CFM

Dopasowanie: Audi S3 8Y

Dolot S3 8Y od Eventuri to kompletna przebudowa dolotu fabrycznego aż do wejścia do turbosprężarki. Czerpiąc z naszego dolotu do RS3, Eventuri maksymalnie wykorzystało dostępną przestrzeń, tworząc dolot, który może obsłużyć wszystkie poziomy mocy od fabrycznych do wysokich mocy z hybrydowymi lub pełnoklatkowymi turbosprężarkami. Ten układ dolotowy został opracowany, aby zapewnić najwyższy możliwy przepływ powietrza, zachowując przy tym możliwie najniższe temperatury dolotu. Każdy element został zaprojektowany tak, aby zapewnić turbosprężarce płynną i swobodną ścieżkę przepływu.

Ograniczająca rurka wlotowa o średnicy 73 mm została zastąpiona większą rurką wlotową o średnicy 94 mm. Sam filtr ma średnicę zewnętrzną 192 mm lub 7,5 cala, z powierzchnią filtrującą ponad 110 000 mm2. Opatentowana obudowa Venturi została zaprojektowana tak, aby zapewnić maksymalną objętość wewnętrzną możliwą do osiągnięcia w dostępnej przestrzeni komory silnika S3 i zapewnia laminarny przepływ do rurki turbosprężarki. Wreszcie przewód uszczelnia otwór filtra do przedniego panelu uderzeniowego, ale nie jest ograniczony tylko do standardowego wlotu powietrza. Venturi podniosło przód przewodu, aby teraz zapewnić dodatkowe otwarcie za maską, które jest równoważne dodatkowej dziurze o średnicy 7 cali, z której dolot może pobierać powietrze. Otrzymany system może znacząco przekroczyć przepływ powietrza standardowego filtra powietrznego, jednocześnie utrzymując minimalne temperatury dolotu dzięki uszczelnionemu projektowi.

System S3 8Y Eventuri wykorzystuje nasze opatentowane obudowy z włókna węglowego, które zapewniają aerodynamicznie wydajną ścieżkę przepływu powietrza od filtra do rurki turbosprężarki. To nie tylko kolejny filtr stożkowy z osłoną cieplną, ale unikalny projekt, który wywołuje efekt Venturiego. Więcej informacji na temat projektu obudowy i jej działania można znaleźć TUTAJ.

System dolotowy Eventuri S3 8Y składa się z kilku komponentów zaprojektowanych do spełniania określonego celu i wykonanych z najwyższą starannością. Wykorzystujemy w 100% węgiel węglowy typu pre-preg, bez włókna szklanego, co oznacza, że możemy uzyskać gładką powierzchnię wewnętrzną dla zachowania płynniejszego przepływu powietrza. Oto szczegóły dotyczące każdego komponentu i filozofii projektowej stojącej za nimi:

Każdy system dolotowy składa się z:

  • Obudowy filtra Venturi z włókna węglowego opatentowanej konstrukcji z wyjściem o średnicy 94 mm
  • Dedykowanego wysokoprzepustowego suchego filtra stożkowego
  • Wlotowego kanału z włókna węglowego - pełnej szerokości
  • Węża silikonowego o średnicy wlotu 94 mm
  • Adaptera odparowywacza obrabianego na tokarce
  • Laserowo ciętych uchwytów ze stali nierdzewnej

Dolot Eventuri Audi S3 8Y / TTS elementy układu

Opatentowana technologia Eventuri

Obudowa S3 składa się z dedykowanego, wysokoprzepustowego filtra, aluminiowej osłony, uchwytu wyciętego laserowo oraz samej osłony z włókna węglowego. Osłona z włókna węglowego otacza filtr zamontowany odwrotnie i płynnie kształtuje przepływ powietrza w dół do rur dolotowych. Ten płynny spadek przekroju poprzecznego wywołuje efekt Venturiego, gdzie przepływ powietrza przyspiesza, jednocześnie utrzymując warunki laminarne. Można to porównać do dużej tulei prędkości - poniżej znajduje się diagram pokazujący porównanie między naszym opatentowanym projektem a zwykłym systemem dolotowym.

Eventuri porównanie filtrów

Niestandardowy filtr stożkowy

Aby osiągnąć najwyższy możliwy przepływ powietrza, Eventuri zaprojektowało nowy element filtra, aby jak najlepiej wykorzystać dostępną przestrzeń w komorze silnika. Nowy filtr ma średnicę zewnętrzną 192 mm lub 7,6 cala i podczas testów przepływu z obudową używającą otwarcia o średnicy 4 cali jest w stanie osiągnąć przepływ do 900 CFM przy 28" H2O. Środek filtra jest testowany zgodnie z normą ISO, aby zapewnić, że filtracja jest zgodna ze standardami OEM, i jest również suchy. Filtr jest konstruowany z naszymi charakterystycznymi stożkami przepływowymi, aby pomóc w zasadzie obudowy Venturiego.

Filtr Eventuri Audi S3 8Y / TTS wymiary


Kanał dolotowy z prawdziwego carbonu

Kanał kieruje powietrze z obszaru panelu przedniego do obudowy filtra. Dopasowuje się do oryginalnego obszaru panelu przedniego i płynnie przechodzi w okrągły kształt obudowy filtra. Aby zapewnić dobrze uszczelnienie przed ciepłem z komory silnika, posiada także elastyczny gumowy brzeg wokół otworu, który dociska do obudów filtra, tworząc pożądane uszczelnienie, ale jednocześnie umożliwia ruch obudowy wraz z silnikiem. Ponieważ został zaprojektowany do wspierania budowy o wysokiej mocy, stwierdziliśmy, że standardowe otwory w panelu przednim mogą powodować ograniczenie przy wysokim zapotrzebowaniu na przepływ. Dlatego podnieśliśmy górną powierzchnię kanału i stworzyliśmy otwór powyżej panelu przedniego, który jest w stanie pobierać zimne powietrze zza zamkniętej maski. Ten dodatkowy otwór odpowiada otworowi o średnicy ponad 7 cali i całkowicie eliminuje ograniczenia w dostawie zimnego powietrza. Kanał został zaprojektowany tak, aby miał maksymalną objętość wewnętrzną możliwą w danej geometrii komory silnika. Zapewnia to, że obudowa filtra jest w stanie pobierać powietrze z minimalnym ograniczeniem.

Carbonowy kanał Eventuri

Carbonowy kanał Eventuri 2


 Silikonowy łącznik dolotu

Silikonowy łącznik w zestawie od Eventuri zastępuje oryginalną elastyczną rurę do wlotu turbosprężarki. Została ona wykonana w celu dopasowania średnicy wylotowej naszej obudowy filtra o średnicy 94 mm, która jest znacząco większa niż rura fabryczna o średnicy 73 mm. Oznacza to zwiększenie przekroju poprzecznego o ponad 60%. Rura silikonowa zachowuje tę średnicę jak najdłużej, a następnie płynnie zwęża się do oryginalnego wlotu turbosprężarki.

Silikonowy łącznik dolotu


Badania na hamowni

Dolot S3 8Y od Eventuri został niezależnie przetestowany na samochodzie MK8 Golf R przez renomowanego tunera z Wielkiej Brytanii, firmę Regal Autosport. Testy przeprowadzono na samochodzie MK8 Golf R w standardowym wariancie oraz z zastosowaniem modułu tuningowego. Testy przeprowadzono tego samego dnia, najpierw zastosowano standardowy airbox, a następnie zamontowano Eventuri. Żadne inne zmiany nie zostały wprowadzone w samochodzie. Pierwszy wykres przedstawia wyniki przy użyciu standardowego mapowania. Jak widać, w całym zakresie obrotów występuje mierzalny wzrost mocy nawet do 12 KM. Ten wzrost, nawet na samochodzie w standardowym wariancie, jest zauważalny na drodze dzięki lepszej reakcji przepustnicy i szybszemu przyspieszeniu. Drugi wykres pokazuje wyniki przy użyciu modułu tuningowego, który zwiększa zapotrzebowanie na przepływ powietrza przez układ dolotowy. Moduł tuningowy był używany zarówno z standardową skrzynią powietrza, jak i z dolotem Eventuri, bez zmian między testami. Wraz ze wzrostem zapotrzebowania na przepływ, standardowy airbox staje się większym ograniczeniem dla turbosprężarki, co widać po znacznym wzroście mocy uzyskanym dzięki zastosowaniu dolotu Eventuri. Teraz mamy wyższe wzrosty mocy w całym zakresie obrotów, nawet do 20 KM i 30 Nm, co jest jeszcze bardziej zauważalne na drodze. Oczekujemy, że zyski będą jeszcze większe przy wyższych stopniach tuningu.

Dolot Eventuri Audi S3 8Y / TTS wykres hamownia

Dolot Eventuri Audi S3 8Y / TTS wykres hamownia 2

Testy przepływów

Zostały przeprowadzone testy szybkości przepływu za pomocą urządzenia Superflow SF-1020, aby zmierzyć maksymalną szybkość przepływu przy spadku ciśnienia wynoszącym 28” H2O. Testy przeprowadzono tego samego dnia w kontrolowanych warunkach, przy użyciu tego samego przyrządu testowego dla każdego systemu. Testowaliśmy nasz pełny system dolotowy w porównaniu ze standardowym systemem skrzynki powietrza dla wariantów R i GTi. Wyniki pokazują, że maksymalny przepływ zwiększył się o dodatkowe 72% dla systemu Golf R. Istotne jest to, że osiągnięto to przy uszczelnionym systemie dolotowym, dzięki czemu temperatury dolotowe również będą utrzymywane na minimum.

Dolot Eventuri Audi testy przepływów

Zyski wynikają z kombinacji kilku czynników:

  1. Uszczelniony system utrzymuje niskie temperatury dolotu (IAT) - komora silnika Audi może bardzo szybko nagrzać się do temperatury, co oznacza, że otwarty filtr stożkowy spowoduje wzrost wartości IAT, skutkując utratą wydajności.

  2. Obudowa Venturi zapewnia płynny przejście od filtra do rur dolotowych, które są dopasowane do wewnętrznej średnicy 94 mm. Pomaga to turbosprężarce pracować bardziej efektywnie.

  3. Cały system jest wykonany z czystego włókna węglowego pre-preg, które doskonale izoluje przed ciepłem i ma gładkie powierzchnie wewnętrzne, w przeciwieństwie do włókna szklanego, które może mieć obecne ostre linie żywiczne.

Opinie naszych klientów

5.00
Liczba wystawionych opinii: 1
Napisz swoją opinię
Za opinię otrzymasz 25 pkt.
w naszym programie lojalnościowym.
5
(1)
4
(0)
3
(0)
2
(0)
1
(0)
Kliknij ocenę aby filtrować opinie
5/5
Opinia potwierdzona zakupem
2024-02-23
Łukasz
Czy opinia była pomocna? Tak 6 Nie 0
Napisz swoją opinię
Twoja ocena:
5/5
Potrzebujesz pomocy? Masz pytania?Zadaj pytanie a my odpowiemy natychmiast..
Zapytaj o produkt
Jeżeli powyższy opis jest dla Ciebie niewystarczający, prześlij nam swoje pytanie odnośnie tego produktu. Postaramy się odpowiedzieć tak szybko jak tylko będzie to możliwe. Dane są przetwarzane zgodnie z polityką prywatności. Przesyłając je, akceptujesz jej postanowienia.
Zaufane Opinie IdoSell
4.96 / 5.00 77 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-01-06
Wzorowo, czasowo i kompetentnie
2024-01-03
polecam
pixelpixel