Smar do gwintów ARP – pewny montaż i trwałe połączenia
( ilość produktów: 5 )
Smar do gwintów PTFE Sealer 50ml ARP

Smar do gwintów Ultra Torque lube 15g ARP

Smar do gwintów Ultra Torque lube 300g ARP

Smar do gwintów Ultra Torque lube 48g ARP

Smar do gwintów Ultra Torque Lube 590ml ARP
Smary do gwintów ARP – precyzja i trwałość przy montażu silnika
Montaż szpilek i śrub ARP bez dedykowanego smaru to jak tuning bez strojenia – może działać, ale nie tak, jak powinien. W SEBON.pl oferujemy oryginalny smar montażowy ARP Ultra Torque, który jest niezbędny do uzyskania właściwego momentu dokręcania i zabezpieczenia połączeń przed zużyciem, zapiekaniem i błędami montażowymi.
Dlaczego smar ARP to obowiązek?
-
Gwarantuje powtarzalny moment dokręcenia – zgodnie ze specyfikacją ARP,
-
Chroni gwinty przed zapiekaniem i ścieraniem,
-
Stabilizuje naprężenie w śrubach i szpilkach – kluczowe w silnikach turbo i wysokoobrotowych,
-
Redukuje tarcie w gwincie i pod łbem śruby,
-
Zwiększa trwałość i bezpieczeństwo połączeń mechanicznych.
Dostępne warianty:
-
ARP Ultra Torque – oryginalna pasta z oficjalnych zestawów ARP,
-
Opakowania 1g, 5g, 10g, 20g+ – do pojedynczych montaży lub pracy warsztatowej,
-
Wersje tubowe i saszetki – wygodne do silników 4cyl / 6cyl / V8,
-
Zestawy ze smarem + instrukcja momentów ARP.
Fachowe wsparcie? Mamy je – od praktyków
Choć SEBON.pl to sklep, mamy za sobą zespół Sebon-Performance.com, który:
-
składa silniki i dobiera elementy układu korbowego i głowicy,
-
doradza, jak i kiedy stosować smar ARP,
-
testuje momenty, naprężenia i zachowanie połączeń na hamowni,
-
zna różnicę między “złapane” a “dokręcone jak trzeba”.
Nie ryzykuj rozciągnięcia śruby ani nierównego dokręcenia głowicy – zastosuj oryginalny smar ARP i złóż silnik jak należy.