Smar do gwintów ARP – pewny montaż i trwałe połączenia

( ilość produktów: 5 )

Smary do gwintów ARP – precyzja i trwałość przy montażu silnika

Montaż szpilek i śrub ARP bez dedykowanego smaru to jak tuning bez strojenia – może działać, ale nie tak, jak powinien. W SEBON.pl oferujemy oryginalny smar montażowy ARP Ultra Torque, który jest niezbędny do uzyskania właściwego momentu dokręcania i zabezpieczenia połączeń przed zużyciem, zapiekaniem i błędami montażowymi.

Dlaczego smar ARP to obowiązek?

  • Gwarantuje powtarzalny moment dokręcenia – zgodnie ze specyfikacją ARP,

  • Chroni gwinty przed zapiekaniem i ścieraniem,

  • Stabilizuje naprężenie w śrubach i szpilkach – kluczowe w silnikach turbo i wysokoobrotowych,

  • Redukuje tarcie w gwincie i pod łbem śruby,

  • Zwiększa trwałość i bezpieczeństwo połączeń mechanicznych.

Dostępne warianty:

  • ARP Ultra Torque – oryginalna pasta z oficjalnych zestawów ARP,

  • Opakowania 1g, 5g, 10g, 20g+ – do pojedynczych montaży lub pracy warsztatowej,

  • Wersje tubowe i saszetki – wygodne do silników 4cyl / 6cyl / V8,

  • Zestawy ze smarem + instrukcja momentów ARP.

Fachowe wsparcie? Mamy je – od praktyków

Choć SEBON.pl to sklep, mamy za sobą zespół Sebon-Performance.com, który:

  • składa silniki i dobiera elementy układu korbowego i głowicy,

  • doradza, jak i kiedy stosować smar ARP,

  • testuje momenty, naprężenia i zachowanie połączeń na hamowni,

  • zna różnicę między “złapane” a “dokręcone jak trzeba”.

Nie ryzykuj rozciągnięcia śruby ani nierównego dokręcenia głowicy – zastosuj oryginalny smar ARP i złóż silnik jak należy.

Prawdziwe opinie klientów
4.9 / 5.0 108 opinii
pixelpixel