Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową
Dodaj produkty podając symbole
Dodaj plik CSV
Wpisz symbole produktów, które chcesz zbiorczo dodać do koszyka (po przecinku, ze spacją lub od nowej linijki).

Powtórzenie wielokrotnie symbolu, doda ten towar tyle razy ile razy symbol występuje.

Smar do gwintów ARP – pewny montaż i trwałe połączenia

(ilość produktów: 5)

Smary do gwintów ARP – precyzja i trwałość przy montażu silnika

Montaż szpilek i śrub ARP bez dedykowanego smaru to jak tuning bez strojenia – może działać, ale nie tak, jak powinien. W SEBON.pl oferujemy oryginalny smar montażowy ARP Ultra Torque, który jest niezbędny do uzyskania właściwego momentu dokręcania i zabezpieczenia połączeń przed zużyciem, zapiekaniem i błędami montażowymi.

Dlaczego smar ARP to obowiązek?

  • Gwarantuje powtarzalny moment dokręcenia – zgodnie ze specyfikacją ARP,

  • Chroni gwinty przed zapiekaniem i ścieraniem,

  • Stabilizuje naprężenie w śrubach i szpilkach – kluczowe w silnikach turbo i wysokoobrotowych,

  • Redukuje tarcie w gwincie i pod łbem śruby,

  • Zwiększa trwałość i bezpieczeństwo połączeń mechanicznych.

Dostępne warianty:

  • ARP Ultra Torque – oryginalna pasta z oficjalnych zestawów ARP,

  • Opakowania 1g, 5g, 10g, 20g+ – do pojedynczych montaży lub pracy warsztatowej,

  • Wersje tubowe i saszetki – wygodne do silników 4cyl / 6cyl / V8,

  • Zestawy ze smarem + instrukcja momentów ARP.

Fachowe wsparcie? Mamy je – od praktyków

Choć SEBON.pl to sklep, mamy za sobą zespół Sebon-Performance.com, który:

  • składa silniki i dobiera elementy układu korbowego i głowicy,

  • doradza, jak i kiedy stosować smar ARP,

  • testuje momenty, naprężenia i zachowanie połączeń na hamowni,

  • zna różnicę między “złapane” a “dokręcone jak trzeba”.

Nie ryzykuj rozciągnięcia śruby ani nierównego dokręcenia głowicy – zastosuj oryginalny smar ARP i złóż silnik jak należy.

Prawdziwe opinie klientów
4.9 / 5.0 100 opinii
pixelpixel