Szpilki główne silnika ARP – pod wysokie moce i ekstremalne obciążenia
( ilość produktów: 27 )
Szpilki głowicy Ford 2.3L Duratec 2003-2008 151-4204 ARP

Szpilki główne silnika Acura Integra 1.8L B18A1/B1 1992-2001 208-4302 ARP

Szpilki główne silnika Acura Integra GSR 1.8L B18C1 1994-2001 208-5403 ARP

Szpilki główne silnika BMW 1.5-2.3L (M10/S14) 1988-1991 201-5001 ARP

Szpilki główne silnika BMW 3.2L S54 2001-2008 201-5002 ARP

Szpilki główne silnika Ford 2.0L Zetec 1995-2008 151-5406 ARP

Szpilki główne silnika Ford 2.3L Duratec 2003-2008 151-5405 ARP

Szpilki główne silnika GTR R35 3.8L VR38DETT 2007-2016 202-5802 ARP

Szpilki główne silnika Honda Civic Integra B16A VTEC 208-5402 ARP

Szpilki główne silnika Mazda 6 MPS 2.3L 2005-2007 218-5402 ARP

Szpilki główne silnika Mazda MX-5 Miata 1.6 1.8L (B6, BP) 218-5401 ARP

Szpilki główne silnika Mini Cooper 1.6L N12-N18 2007-2015 201-5401 ARP

Szpilki główne silnika Mitsubishi Lancer 2.0L 4B11T 2007-2017 207-5403 ARP

Szpilki główne silnika Nissan 280ZX Maxima 2.4-2.8L 1970-1983 202-5406 ARP

Szpilki główne silnika Nissan 300ZX 3.0L VG30DE/DETT 1985-2000 102-5402 ARP

Szpilki główne silnika Nissan R32-R34 2.6L RB26DETT 1989-2002 202-5403 ARP

Szpilki główne silnika Opel Calibra Astra 2.0L C20XE/LET/Z20LET 209-5401 ARP

Szpilki główne silnika Renault Megane Clio 2.0L F4R 1993-2014 216-5401 ARP

Szpilki główne silnika VW Audi 2.7 V6 BI-TURBO 204-5801 ARP

Śruby główne silnika Subaru BRZ 2.0L FA20 260-5001 ARP

Śruby główne wału Mitsubishi Eclipse 94+EVO I-IX M11 207-5401 ARP

Śruby główne wału Nissan 200SX SR20DET 202-5402 ARP

Śruby główne wału Nissan 350Z VQ35 202-5801 ARP

Śruby główne wału Toyota Supra MKIV 2JZ-GTE 203-5405 ARP
- 1
- 2
Szpilki główne ARP – utrzymaj wał pod kontrolą nawet przy 1000+ KM
Szpilki główne ARP to jeden z najważniejszych elementów w każdym silniku tuningowym o dużej mocy i przeciążeniach. Ich zadaniem jest utrzymanie wału korbowego w idealnej osi, nawet przy ogromnych siłach skręcających, ścinających i uderzeniowych – tam, gdzie fabryczne śruby po prostu się poddają.
W SEBON.pl oferujemy oryginalne zestawy ARP main studs, które zapewniają:
-
Stałe, równomierne naprężenie i wytrzymałość bloku,
-
Większą odporność na odkształcenia osiowe i promieniowe,
-
Kompatybilność z kuciem (wały, korby, panewki wyczynowe),
-
Pełne zabezpieczenie silnika przy strojeniach Stage 2/3 i motorsporcie,
-
Możliwość wielokrotnego montażu bez utraty wytrzymałości.
W naszej ofercie:
-
Szpilki główne ARP do popularnych silników: 1.8T, 2JZ, B58, M50, EJ, K20, RB26 itd.,
-
Komplety z podkładkami i nakrętkami,
-
Zestawy z pastą ARP Ultra Torque,
-
Warianty z ARP2000 oraz Custom Age 625+ – do silników 1000+ KM.
Masz pytania? Doradzimy z doświadczenia
SEBON.pl to sklep, ale możesz liczyć na wsparcie zespołu Sebon-Performance.com, który:
-
realnie składa i stroi silniki o wysokiej mocy,
-
dobiera zestawy ARP do projektu – nie w ciemno,
-
mierzy zachowanie wału, panewki i ciśnienie oleju na hamowni,
-
wie, kiedy ARP to must-have, a kiedy można zostać przy OEM.
Budując silnik z mocą – nie zostawiaj najważniejszego połączenia przypadkowi. Szpilki główne ARP z SEBON.pl to realna wytrzymałość, nie tylko katalogowa.