Szpilki / Śruby ARP – do głowicy, korbowodów i wału
( ilość produktów: 151 )
Smar do gwintów PTFE Sealer 50ml ARP

Smar do gwintów Ultra Torque lube 15g ARP

Smar do gwintów Ultra Torque lube 300g ARP

Smar do gwintów Ultra Torque lube 48g ARP

Smar do gwintów Ultra Torque Lube 590ml ARP

Szpilki do kół M12x1,5 44mm (5szt,) 100-7727 ARP

Szpilki do kół M12x1.5 47mm (5szt.) 100-7710 ARP

Szpilki głowicy 625+ Toyota Supra 3.0L 2JZ-GE/GTE 1993-1998 203-4301 ARP

Szpilki głowicy Acura Integra 1.8L B18A1 1992-1993 208-4302 ARP

Szpilki głowicy Acura Integra GSR 1.8L B18C1 1994-2001 208-4302 ARP

Szpilki głowicy Audi 2.0 FSITFSl 204-4302 ARP

Szpilki głowicy AUDI 2.7 BiTurbo 204-4103 ARP

Szpilki głowicy Audi 5cyl 20V 204-4207 ARP

Szpilki głowicy BMW 2.5L M20 SOHC 1987-1993 201-4305 ARP

Szpilki głowicy BMW 4.0L S65 2008-2014 201-4307 ARP

Szpilki głowicy BMW E34 M30B30 / B34 201-4602 ARP

Szpilki głowicy BMW E36 M50 2.5l 201-4302 ARP

Szpilki głowicy BMW E46 M3 S54 / MZ3 / MZ4 201-4303 ARP

Szpilki głowicy Chevrolet Camaro 5.7 6.0L LS1/LS6 1997-2003 234-4110 ARP

Szpilki głowicy Ford 2.3L Duratec 2003-2008 151-4204 ARP

Szpilki głowicy Ford Focus 2.0L Zetec (undercut) 1995-2004 251-4702 ARP

Szpilki głowicy Honda Civic B16A VTEC 208-4601 ARP

Szpilki głowicy Honda Civic D16A/D16Z 208-4301 ARP

Szpilki głowicy Honda Civic D16Y 208-4305 ARP
Szpilki i śruby ARP – zabezpiecz silnik przed przeciążeniem
Jeśli budujesz silnik pod dużą moc, turbo, nitro lub wysokie obroty – fabryczne śruby i szpilki nie wystarczą. W SEBON.pl oferujemy wyłącznie oryginalne śruby i szpilki ARP, które są standardem w motorsporcie, tuningu i silnikach Stage 2/3.
Dlaczego ARP?
-
Wykonanie z wysokowytrzymałej stali (ARP2000, Custom Age 625+),
-
Precyzyjna kontrola naprężeń i momentu dokręcania,
-
Wielokrotne użycie – bez rozciągania jak w OEM,
-
Odporność na temperaturę i ciśnienie doładowania,
-
Sprawdzone w projektach o mocy 500–1000+ KM.
W naszej ofercie:
-
Szpilki głowicy ARP – do uszczelnień metalowych i wysokich ciśnień spalania,
-
Śruby korbowodowe ARP – pod kute korby i wysokie obroty,
-
Szpilki wału / główne – do utrzymania osiowości wału przy dużym momencie,
-
Zestawy montażowe z pastą ARP Ultra-Torque,
-
Kompatybilne z silnikami VAG, BMW, Honda, Toyota, Subaru, JZ, M50, K20 itd.
Tuning z głową – nie ryzykuj pęknięcia silnika
Chociaż SEBON.pl to sklep, to współpracujemy z praktykami z Sebon-Performance.com, którzy:
-
dobierają zestawy ARP do projektów Stage 2/3,
-
testują zachowanie silników z ARP podczas strojenia na hamowni 4x4,
-
analizują realne naprężenia i ciśnienia w silnikach po modach,
-
doradzają, czy lepiej szpilki czy śruby – i kiedy wymiana to konieczność.
Nie zostawiaj kluczowych połączeń mechanicznych przypadkowi. Wybierz oryginalne ARP z SEBON.pl – sprawdzone w praktyce, a nie tylko na forach.