Powtórzenie wielokrotnie symbolu, doda ten towar tyle razy ile razy symbol występuje.
Uszczelki głowicy – wzmocnione i tuningowe do silników turbo
(ilość produktów: 206)









Uszczelki głowicy – trwałość i szczelność przy dużej mocy
Uszczelka głowicy to kluczowy element w każdym silniku – jej zadaniem jest zapewnienie szczelności komory spalania, układu chłodzenia i smarowania między blokiem a głowicą. Przy remoncie, tuningu lub montażu turbosprężarki, standardowa uszczelka często nie wytrzymuje ciśnienia i temperatur.
W SEBON.pl oferujemy wzmocnione uszczelki głowicy, które:
-
odporne są na wysokie ciśnienie spalania (do +2.0 bara),
-
wykonane są w technologii MLS (Multi Layer Steel) – idealne do strojenia,
-
występują w różnych grubościach – do zmiany stopnia sprężania,
-
są kompatybilne z szpilkami ARP i uszczelkami metalowymi OEM+,
-
sprawdzone są w projektach Stage 2/3 i torowych.
W ofercie znajdziesz:
-
Uszczelki głowicy do silników: VAG (1.8T, 2.0TFSI), BMW (M50, B58), Honda (K20, B18), Toyota (2JZ, 1JZ), Subaru (EJ20/25) i inne,
-
Uszczelki stalowe (MLS), miedziane i kompozytowe,
-
Produkty renomowanych marek: Cometic, Elring, Athena, Victor Reinz, OEM,
-
Opcje od 0.6 mm do 2.0 mm grubości,
-
Zestawy z uszczelkami kolektorów, dekli i śrubami głowicy opcjonalnie.
Doradzimy właściwą uszczelkę – z doświadczenia
SEBON.pl to nie tylko sklep – współpracujemy z warsztatem Sebon-Performance.com, który:
-
buduje silniki turbo i dobiera uszczelki do stopnia sprężania oraz grubości,
-
testuje szczelność zestawu głowica + ARP + MLS na hamowni,
-
wie, kiedy grubsza uszczelka to ratunek, a kiedy błąd,
-
doradza wybór między MLS a klasyczną kompozytową – z praktyki, nie katalogu.
Zadbaj o szczelność i trwałość przy dużym ciśnieniu. Uszczelki głowicy z SEBON.pl to części dobrane z myślą o mocy i długowieczności silnika.