Dodaj produkty podając symbole
Powtórzenie wielokrotnie symbolu, doda ten towar tyle razy ile razy symbol występuje.
Innowacyjny system dolotowy
Dolot Eventuri do Audi S1 został precyzyjnie opracowany, aby zapewnić najbardziej efektywną i bezpośrednią ścieżkę przepływu powietrza do turbosprężarki. Dzięki zastąpieniu oryginalnego airboxu naszą opatentowaną obudową Venturi, gwarantujemy, że przepływ powietrza jest jak najbardziej laminarny, co przekłada się na doskonałą wydajność silnika.
Skuteczne przekierowanie powietrza
Nasza technologia Venturi zapewnia optymalny przepływ powietrza do turbosprężarki, co przekłada się na lepsze osiągi i responsywność silnika. Poprzez eliminację niepotrzebnych ograniczeń, nasz dolot umożliwia silnikowi oddychanie swobodniej, co skutkuje zauważalnym wzrostem mocy.
Dowiedz się jak to działa?
Wyjątkowy projekt
To nie jest kolejny standardowy filtr stożkowy z osłoną cieplną. Nasz unikalny projekt pozwala na utrzymanie laminarnego przepływu powietrza, co z kolei poprawia wydajność turbosprężarki i generuje znaczący wzrost mocy.
Dolot Eventuri do Audi S1 to nie tylko produkt, to innowacyjne rozwiązanie, które podnosi wydajność i responsywność Twojego samochodu. Dzięki zaawansowanej technologii i precyzyjnemu wykonaniu, nasz dolot gwarantuje doskonałe osiągi i niezawodność na każdym etapie jazdy.
System dolotowy Eventuri do Audi S1 składa się z kilku komponentów zaprojektowanych w celu spełnienia określonego zadania i wykonanych z najwyższą starannością. Oto szczegóły dotyczące każdego z komponentów oraz założenia projektowe stojące za nimi:
Każdy system dolotowy składa się z:
- Obudowa Venturi z włókna węglowego przygotowanego metodą preimpregnacji
- Filtr powietrza generacji 2 o dużej przepustowości
- Obudowa aluminiowa zapewniająca płynne wprowadzenie powietrza
- Wycięty laserowo kanał dolotowy
- Wycięte laserowo wloty zimnego powietrza
- Wycięte laserowo uchwyty ze stali nierdzewnej
Obudowa z włókna węglowego
Nasz system dolotowy dla Audi S1 wykorzystuje opatentowaną obudowę z włókna węglowego, która nie tylko zapewnia doskonałą wytrzymałość i lekkość, ale również efektywnie kieruje przepływ powietrza od filtra do rury turbosprężarki.
Obudowa filtra składa się z filtra o dużej przepustowości, obudowy aluminiowej, uchwytu wyciętego laserowo oraz samej podstawy z włókna węglowego. Podstawa z włókna węglowego otacza filtr zamontowany odwrotnie i płynnie kształtuje przepływ powietrza w dół rury dolotowej. Ten płynny spadek przekroju poprzecznego powoduje efekt Venturiego, w którym przepływ powietrza przyspiesza, zachowując laminarne warunki. Można go porównać do dużej przystawki prędkości - poniżej znajduje się diagram porównujący nasz opatentowany projekt oraz standardowy system dolotowy.
Kanał dolotowy
Kanał dolotowy zastępuje standardowe gumowe przewody i kieruje powietrze otoczenia do obudowy filtra. Skutecznie blokuje ciepło z komory silnika i zapewnia, że temperatury dolotu pozostają jak najniższe.
Ostatnim elementem dolotu jest aluminium scoop, który umieszczony jest za kratką i kieruje otaczające powietrze do kanału dolotowego. Kiedy samochód jest w ruchu, ten wlot skutecznie napędza powietrze do kanału dolotowego i w ten sposób usuwa wszelkie dostawy ciepłego powietrza z komory silnika. Poprzez wprowadzanie powietrza do kanału dolotowego, obudowa filtra ma gotowe źródło otaczającego powietrza i nie musi pobierać powietrza z przodu, dlatego długość toru dolotowego jest skrócona.
Zimne powietrze, wyższa efektywność
Dodatkowo, nasz dolot Eventuri zapewnia dostęp do prawdziwego zimnego powietrza poprzez specjalnie zaprojektowany wlot do przedniej kratki. Dzięki temu, temperatura dolotowego powietrza pozostaje na jak najniższym poziomie, co ma kluczowe znaczenie dla optymalnej wydajności silnika, zwłaszcza podczas intensywnego użytkowania.
Standardowy airbox ma kształt sześcianu, co powoduje turbulencje i zwiększa opór turbosprężarki. Przejście z prostokątnego filtra powietrza do okrągłego wlotu turbosprężarki powoduje nieefektywności w ścieżce przepływu, które są rozwiązane dzięki naszemu systemowi obudowy Venturi.
Poniższe wykresy z dyno prezentują wyniki przed i po na Golfie 7 R (ten sam silnik co w Audi S1), który miał już zmodyfikowany software. Skrzynia powietrza standardowa oraz Eventuri zostały przetestowane z tym samym modyfikowanym oprogramowaniem. Wszystkie testy przeprowadzono z zamkniętym maskiem silnika przy każdej okazji.